شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دسته بندی محصول

گرافیک
گرافیک
نمایش
کتاب صوتی
کتاب صوتی
نمایش
کتاب
کتاب
نمایش
قالب
قالب
نمایش
فیلم آموزشی
فیلم آموزشی
نمایش
صوتی ها
صوتی ها
نمایش
زیردسته اول
زیردسته اول
نمایش
زیردسته ، زیردسته اول
زیردسته ، زیردسته اول
نمایش
دیگر دسته بندی
دیگر دسته بندی
نمایش
دوره ها
دوره ها
نمایش
دسته چهارم
دسته چهارم
نمایش
دسته بندی کتاب صوتی
دسته بندی کتاب صوتی
نمایش
دسته بندی کتاب
دسته بندی کتاب
نمایش
دسته بندی فیزیکی
دسته بندی فیزیکی
نمایش
دسته بندی صوتی
دسته بندی صوتی
نمایش
دسته بندی چهارم
دسته بندی چهارم
نمایش
دسته بندی تصویری
دسته بندی تصویری
نمایش
تصویری ها
تصویری ها
نمایش
پک شده ها
پک شده ها
نمایش
پادکست آموزشی
پادکست آموزشی
نمایش
پادکست
پادکست
نمایش
بدون دسته‌بندی
بدون دسته‌بندی
نمایش
افزونه ها
افزونه ها
نمایش
Uncategorized
Uncategorized
نمایش
شناسه پست: 1624
بازدید: 2294

 

خدمات اینستاگرام شامل سرویس هایی همچون لایک، کامنت، فالوور، بازدید و… است. به عنوان صاحب یک صفحه اینستاگرامی می توانید برای ارتقای کسب و کار اینستاگرامی خود شخصاً به استفاده از گروه خدمات اینستاگرام بپردازید. به اضافه این که همواره امکان کمک گرفتن از شرکت خدمات اینستاگرام نیز برایتان مهیا است.

خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام به معنای استفاده از امکانات مختلف این شبکه اجتماعی برای رونق بخشی به صفحه اینستاگرامی خود است. انواع خدمات اینستاگرام در سرویس های زیر خلاصه می شود:

  • سرویس IGTV
  • سرویس اکسپلور
  • سرویس جذب فالوور
  • سرویس لایک
  • سرویس بازدید
  • سرویس کامنت
  • سرویس Reels
  • سرویس های کاربردی

خدمات  IGTV اینستاگرام

همانطور که گفته شد سرویس IGTV یکی از خدمات اینستاگرام است. با مراجعه بهترین سایت خدمات اینستاگرام از سرویس هایی همچون بازدید ویدیوی IGTV، لایک و کامنت آن برخوردار خواهید شد.

خدمات اکسپلور اینستاگرام

سرویس اکسپلور به عنوان یکی از خدمات اینستاگرام دربردارنده موارد زیر می باشد:

  • ورود قطعی به اکسپلور
  • افزایش سیو
  • افزایش ریچ
  • افزایش ایمپرشن
  • لایک اکسپلور

خدمات جذب فالوور

اگر خاطرتان باشد در معرفی خدمات اینستاگرام از سرویس های جذب فالوور نیز نام بردیم. منظور از این خدمات مواردی به شرح زیر است:

  • افزایش فالوور ارگانیک
  • افزایش فالوور فیک
  • افزایش فالوور ایرانی واقعی
  • افزایش فالوور ارزانقیمت
  • افزایش فالوور ماندگار و بدون ریزش
  • افزایش فالوور تفکیک شده بر اساس جنسیت و…

 

خدمات لایک اینستاگرام

سرویس لایک اینستاگرام از دیگر خدمات اینستاگرام قابل خریداری است. به این ترتیب قادر به خرید لایک هایی کاملاً واقعی و ماندگار از فالوورهایی ایرانی خواهید شد.

 

خدمات بازدید اینستاگرام

چنانچه قصد خرید خدمات اینستاگرام در زمینه افزایش بازدید از پیج را دارید؛ بد نیست بدانید که این سرویس بر اساس تعداد بازدیدها در مقادیری همچون 200، 500، 1000، 2000، 5000 و 10000 بازدید متغیر خواهد بود. در خصوص خدمات اینستاگرام در زمینه بازدیدها باید بدانید که در انواع مختلف زیر قابل سفارش می باشد:

  • بازدید ویدیو
  • ویو استوری
  • بازدید لایو
  • ویو IGTV

 

خدمات کامنت اینستاگرام

در این نوع خدمات اینستاگرام براحتی می توانید به خرید و سفارش انواع کامنت انگلیسی و فارسی با متن دلخواه و قیمت مناسب بپردازید.

 

خدمات Reels اینستاگرام

خدمات اینستاگرام Reels را می توانید در موارد متنوع زیر سفارش دهید:

  • افزایش ویو Reels اینستاگرام
  • افزایش سیو Reels اینستاگرام
  • افزایش لایک Reels اینستاگرام
  • افزایش همزمان مواردی همچون ایمپرشن و ریچ و…

 

 

سرویس های کاربردی

سرویس های کاربردی نوع دیگری از خدمات اینستاگرام می باشند که شامل موارد زیر هستند:

  • سرویس افزایش منشن
  • سرویس دایرکت انبوه
  • سرویس پاپ آپ
  • سرویس رای نظرسنجی استوری
  • سرویس لایک کامنت های خاص
  • سرویس افزایش بازدید پروفایل

 

خدمات اینستاگرام
خدمات اینستاگرام

بهترین سایت خدمات اینستاگرام

اکنون که با لیست خدمات اینستاگرام آشنا شده اید برای سفارش این خدمات و سرویس ها به بهترین سایت خدمات اینستاگرام احتیاج خواهید داشت. از این رو پیشنهاد می کنیم نگاهی به خدمات مجازی اینستاگرام ارائه شده توسط تیم ابزار سئوکار بیندازید.

این تیم به عنوان معتبرترین سایت خدمات مجازی از یک سو به ارائه خدمات اینستاگرام می پردازد. از سوی دیگر همچنین می توانید برای آموزش خدمات اینستاگرام و دریافت برنامه خدمات اینستاگرام روی آن حساب کنید.

از اینها گذشته امکان سفارش خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام را نیز از ابزار سئوکار خواهید داشت. به این ترتیب با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه قادر به دریافت پکیج اینستاگرام مارکتینگ خواهید شد؛ یعنی دیگر لزومی ندارد که  هر یک از خدمات اینستاگرام مارکتینگ را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اگرچه فراهم بودن فرصتی برای خرید خدمات اینستاگرام موجب صرفه جویی در زمان و انرژی دارندگان پیج های اینستاگرامی خواهد شد؛ به اضافه این که بازدهی پیج در زمانی کوتاه افزایش قابل توجهی می یابد. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند شخصاً به دریافت آموزش اینستاگرام مارکتینگ بپردازند.

از این رو کارشناسان ابزار سئوکار اقدام به تهیه دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام نموده اند. با استفاده از این دوره ها درواقع از آموزش صفر تا صد اینستاگرام مارکتینگ بهره مند خواهید شد. البته که برخی از سرفصل های این دوره به آموزش خدمات اینستاگرام، آموزش اینستاگرام حرفه ای، آموزش کامل بازاریابی اینستاگرام اختصاص می یابد.

ناگفته نماند به واسطه پکیج  آموزش اینستاگرام ابزار سئوکار در زمینه های دیگری همچون اصول بازاریابی محتوا اینستاگرام نیز مهارت کسب خواهید کرد.

بازاریابی اینستا گرام

بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ با هدف تقویت بازاریابی، افزایش فروش و به طور کلی تحقق اهداف کسب و کار مورنظر انجام می شود. در بازاریابی اینستاگرام در واقع از این شبکه اجتماعی به عنوان کانالی برای بازاریابی، تولید محتوا و در مجموع جذب مشتری استفاده می شود.

در ادامه به بررسی مطالبی کلی در حوزه خدمات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ خواهیم پرداخت.

مهم ترین اصول بازاریابی اینستاگرام

پیش از آموزش اینستاگرام لازم است درک درستی نسبت به ساز و کار این شبکه اجتماعی و همچنین اصول بازاریابی آن داشته باشید. مهم ترین اصول اینستاگرام مارکتینگ در موارد زیر خلاصه می شود:

  • فکر دور زدن اینستاگرام را از سرتان بیرون کنید. به عنوان مثال با شرکت در دوره های ثروتمند شو / میلیونر شو و… چیزی عایدتان نخواهد شد جز این که پول و زمان با ارزشتان را از دست می دهید.

به جای این کارها اقدام به آموزش خدمات اینستاگرام، یادگیری اصول تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام و… نمایید. یادتان باشد موفقیت شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کاملاً در گروی بروز بودن دانش و آگاهی تان است.

  • بر اساس اصول اینستاگرام مارکتینگ این که همچون ربات به پیج های مختلف پیام بدهید و از آنها درخواست کنید صفحه شما را دنبال نمایند؛ اقدامی کاملاً غلط و حتی آزار دهنده است. این موضوع حتی در مورد تبلیغ کسب و کارتان در زیر پست افراد دیگر نیز صدق می کند. بد نیست به همه اینها تگ کردن افراد ناشناس زیر پست های خود را نیز اضافه کنیم.
  • سومین اصل بازاریابی اینستا گرام می گوید که فالو آنفالو کردن افراد یک تکنیک کاملاً منسوخ و بدرد نخور است. با انجام این کار تنها به اعتبار برند تجاری خود لطمه خواهید زد.
  • اگر چه لی اوت موجب افزایش زیبایی و جلوه گری صفحه اینستا گرامی شما خواهد شد؛ اما این زیبایی ظاهری آنقدر مهم نیست که به خاطرش قید اینگیجمنت، محتوای مفید و همچنین پست گذاری منظم را بزنید.
  • چنانچه یک فروشگاه اینستاگرامی را می چرخانید توصیه می کنیم اصلاً به سراغ عکس های ژورنالی و بی کیفیت نروید.
  • مکان درست و اصولی برای کپشن نویسی و هشتگ گذاری در همان قسمت کپشن است نه بخش کامنت ها!

اصول بازاریابی محتوا اینستاگرام

اولین اصل در بازاریابی محتوا اینستاگرام و به طور کلی هر نوع بازاریابی دیگری این است که هدف خود از تولید محتوا را مشخص کنید. این هدف ممکن است آگاه سازی مردم از برندتان باشد که در این صورت می توانید تولید محتوای اینستاگرام را در قالب پست های متنی، ویدیویی و… انجام دهید.

شاید هم قصد ارزیابی رقبای خود را دارید و می خواهید تفاوت های کسب و کارتان با آنها را به مخاطب نشان بدهید. در این صورت تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

چنانچه هدف شما از تولید و انتشار محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام ترغیب کاربران به خرید از کالا یا خدماتتان است؛ استفاده از محتواهایی همچون توصیه مشتریان، پیشنهاد توسط افراد معروف و مورد اعتماد مردم و… راهکار خوبی خواهد بود.

از دیگر اصول بازاریابی محتوا اینستاگرام این است که یک سری محتواهای خاص را برای مشتریانی تولید کنید که از شما خرید کرده اند. توجه داشته باشید بسیاری از خریداران پس از انجام فرآیند خرید نیاز دارند که عملشان مورد تایید قرار بگیرد.

در این صورت با تولید محتواهایی حاوی سوالات متداول، مشاوره ها، تضمین ها و پشتیبانی ها براحتی جوابگوی نیاز این مشتریان خواهید بود.

5 اصل مهم کپشن نویسی اینستاگرام

همانطور که متوجه شده اید با استفاده از خدمات اینستاگرام تا حدود زیادی خیالتان از بابت تعداد لایک، کامنت و بازدید و غیره آسوده خواهد شد؛ منتها برای موفقیت یک صفحه اینستاگرامی و رشد روزافزون آن باید موارد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهید.

در وهله اول احتیاج دارید به آموزش بازاریابی اینستا گرام بپردازید؛ چرا که اینستاگرام مارکتینگ به عنوان شاخه ای از بازاریابی دیجیتال بسیار وسیع و گسترده می باشد. به طوری که با یادگیری اصول و قواعد بازاریابی اینستاگرام در موارد دیگری همچون بازاریابی محتوا اینستاگرام نیز ماهر خواهید شد.

با این تفاسیر آموخته های خود را به آموزش خدمات اینستاگرام یا استفاده از برنامه خدمات اینستاگرام محدود نکنید. در همین حین لازم است به یادگیری امور مهم دیگری همچون کپشن نویسی بپردازید.

5 اصل مهم کپشن نویسی اینستاگرام به شرح زیر است:

  • برقراری ارتباطی خوب
  • تفکیک خطوط
  • کال تو اکشن
  • طرح سوال
  • استفاده از ایموجی

برقراری ارتباطی خوب

اولین اصلی که در کپشن نویسی اینستاگرام باید مورد توجه قرار بگیرد برقراری ارتباطی خوب و موثر با مخاطب است. به این منظور می توانید با سلام و احوال پرسی یا حتی نوشتن جملاتی انرژی بخش و… شروع کنید.

تفکیک خطوط

تفکیک کردن خطوط مختلف از دیگر موارد قابل توجه در کپشن نویسی صحیح به حساب می آید؛ یعنی پس از نوشتن هر 3 الی 4 خط  کمی فاصله گذاشته و سپس ادامه کپشن خود را بنویسید. توجه داشته باشید کاربران اینستاگرام کپشن های تفکیک شده را آسان تر می خوانند.

کال تو اکشن

کال تو اکشن یا دعوت به اقدام یکی از اصول مهم کپشن نویسی اینستاگرام است. به این مفهوم که مخاطب را مستقیماً به برقراری تعامل دعوت می کنید؛ یعنی از او می خواهید پستتان را سیو، لایک یا شِیر کند و نظر خود را با شما در میان بگذارد.

طرح سوال

طرح یک سوال چند گزینه ای جذاب و مرتبط با موضوع پست در انتهای متن، راهکاری عالی برای دریافت کامنت های بیشتر محسوب می شود. لازم به تذکر است هرچه سوالات مطرح شده جزئی تر باشند؛ تعداد کامنت های درج شده نیز بیشتر خواهد شد.

استفاده از ایموجی

استفاده از ایموجی های مختلف تاثیر قابل توجی بر جذابیت کپشن و نرم و دوستانه تر به نظر آمدن لحن نویسنده دارد.

 

7 کاری که در اینستاگرام نباید انجام دهید

  • استفاده از متن های بیش از حد طولانی در پست های اسلایدی
  • بکارگیری هشتگ های نامربوط
  • شِیر نکردن پست جدید در استوری
  • رعایت نکردن قواعد دستوری
  • بارگذاری پست های نامربوط از نظر محتوایی
  • عدم تغییر در طول کپشن
  • تگ نکردن اکانتی که پست آن را در استوری شِیر کرده اید

5 اشتباه غیرقابل بخشش در اینستاگرام

کمی قبل به طور خلاصه با کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام دهید آشنا شدید؛ در ادامه می خواهیم به معرفی 5 اشتباه غیرقابل بخشش در اینستاگرام بپردازیم. این اشتباهات به شرح زیر است:

  • عدم توجه به نظرات منفی کاربران
  • انتشار حجم زیادی از مطالب در زمانی کوتاه
  • بروز رسانی نکردن صفحه اینستاگرام
  • استفاده از هشتگ های نامناسب
  • عدم توجه به اینسایت اینستاگرام

عدم توجه به نظرات منفی کاربران

بسیاری از صاحبان پیج های اینستاگرامی روی خوشی نسبت به دیدگاه های منفی کاربران نشان نمی دهند. در حالی که بی توجهی به این نارضایتی ها تبعات بدی برای کسب و کارشان خواهد داشت. با این اوصاف اکیداً توصیه می کنیم نظرات منفی فالوورهایتان را جدی گرفته و به بررسی و رفع و رجوع آنها بپردازید.

توجه داشته باشید شبکه های اجتماعی بهترین ابزار برای شناسایی نیاز مردم و ارتقای محصولات یا خدماتتان در پاسخ به این نیازها محسوب می شود. در واقع اینستاگرام یک بستر بسیار عالی برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان هدف است.

انتشار حجم زیادی از مطالب در زمانی کوتاه

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اغلب صفحه های اینستاگرامی انجام می دهند انتشار مطالب زیاد در زمانی کوتاه است. نتیجه چنین اشتباهی چیزی جز کلافگی کاربر و آنفالو کردن صفحه شما نخواهد بود. به منظور پیشگیری از چنین مشکلاتی توصیه می کنیم بر اساس یک تقویم محتوای صحیح به انتشار پست های متنوع و کاربردی بپردازید.

بروز رسانی نکردن صفحه اینستاگرام

عدم بروز رسانی صفحه اینستاگرام نقطه مقابل انتشار پست های زیاد در یک زمان کوتاه محسوب شده و درست به اندازه آن مخرب و غلط است. آن صفحاتی که فعالیت چندانی نداشته و به فکر تولید محتوای تازه نیستند رفته رفته از دایره دید کاربران اینستاگرام خارج خواهند شد. یکی از بدترین اتفاق هایی که امکان دارد برای یک پیج بیفتد از دست دادن مخاطبین همیشگی اش است.

در این صورت باز هم پیشنهاد می کنیم از یک تقویم محتوای درست و حسابی کمک بگیرید. با انتشار پست های منظم و روزانه کاربران تازه وارد هموراه با مطالبی جدید و تازه روبرو خواهند شد.

استفاده از هشتگ های نامناسب

تصور نادرستی در میان بیشتر صفحه های اینستاگرامی وجود دارد مبنی بر این که هرچه بیشتر از خدمات اینستاگرام استفاده کنند موفق تر خواهند بود! این موضوع به خصوص در استفاده از هشتگ ها دیده می شود.

اگرچه بر اساس قوانین اینستاگرام برای هر پست اجازه درج 30 هشتگ را دارید؛ اما این موضوع دلیل نمی شود از هر هشتگ مربوط و نامربوطی که گیرتان می آید استفاده کنید!

عدم توجه به اینسایت اینستاگرام

در بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ توجه به اینسایت پیج موضوع بسیار مهمی است. در واقع به کمک اینسایت هر صفحه اطلاعات بسیار ارزشمندی بدست خواهید آورد؛

یعنی از مواردی همچون جنسیت کاربران، شهر محل سکونت آنها، ساعات اوج فعالیتشان، رده سنی، پست های مورد علاقه شان و… آگاه خواهید شد. به خصوص که به نحوه تعامل کاربران با صفحه خود پی خواهید برد.

5 اقدام نابود کننده پیج اینستاگرام

در مبحث آموزش بازاریابی اینستاگرام قصد داریم شما را با 5 اقدامی آشنا کنیم که موجب نابودی پیج اینستاگرامی تان می شود. این عملکرد نادرست در موارد زیر خلاصه می شود:

  • عدم فعالیت
  • انتشار پست های سمی
  • عدم ارتباط با مخاطبین
  • نداشتن استراتژی
  • تبلیغات بیش از حد

عدم فعالیت

صرف نظر از این که پیج اینستاگرامی شما چه تعداد دنبال کننده دارد در صورت عدم فعالیت مستمر در آن، شاهد سقوط پیج و از دست رفتن مخاطبینتان خواهید بود. با این تفاسیر از تولید محتوای ارزشمند و مستمر غافل نشوید.

انتشار پست های سمی

منظور از انتشار پست های سمی در واقع همان اطلاعات بدردنخور و نامرتبطی است که در پیج خود بارگذاری می نمایید. توجه داشته باشید پست های یک صفحه اینستاگرامی باید ارتباط کاملی با محصولات یا خدمات عرضه شده در آن داشته باشند.

در غیر این صورت نه تنها کاربران از شما خرید نخواهند کرد بلکه دیر یا زود صفحه شما را ترک کرده یا صرفاً در حد یک تماشاگر باقی می مانند.

عدم ارتباط با مخاطبین

اغلب پیج های اینستاگرامی از تعامل با مخاطب در قسمت نظرات غفلت می کنند. توجه داشته باشید کاربران زمان خود را برای درج نظر در صفحه شما  خرج می کنند؛ شایسته نیست با بی اعتنایی، آنها را از کسب و کار خود دلسرد و مایوس کنید.

نداشتن استراتژی

بر اساس اصول بازاریابی محتوا اینستاگرام، لازمه تولید محتوای موفق و با کیفیت برخورداری از یک استراتژی صحیح است. منظور از استراتژی تولید محتوا در نظر گرفتن یک روش خاص در تولید محتوا برای کسب و کارهای اینستاگرامی می باشد.

به طوری که رقبایتان قادر به پیاده سازی چنین روشی نبوده یا این که در هر صورت شما بهتر بتوانید این استراتژی را اجرا کنید. با بکارگیری استراتژی محتوا نه تنها کسب و کارتان بهینه می شود بلکه کلیه امور جاری بر اساس روالی منظم پیش خواهد رفت.

تبلیغات بیش از حد

اگرچه بسیاری از افراد راه اندازی پیج اینستاگرامی را با هدف کسب درآمد از تبلیغات درج شده در آن انجام می دهند؛ با این حال انتشار تبلیغات متعدد و مکرر منجر به نابودی پیج خواهد شد. از این رو توصیه می کنیم میان تبلیغات یک فاصله ای بیندازید. در غیر این صورت شاهد از دست رفتن مشتریان بالقوه خود خواهید بود.

4 روش تضمینی برای افزایش درآمد اینستاگرام

صرف نظر از این که موضوع فعالیت پیج شما چه می باشد هدف اصلی از اداره آن چیزی به جز درآمدزایی نیست. در واقع حتی خرید خدمات اینستاگرام نیز در جهت تحقق همین هدف انجام می شود. اگرچه با سفارش خدمات اینستاگرام از بهترین سایت های ارائه دهنده اینگونه سرویس ها،  پیج شما رونق خوبی خواهد داشت؛ منتها همچنان برای افزایش درآمد صفحه اینستاگرامی خود باید کارهایی را انجام دهید.

4 روش تضمینی برای افزایش درآمد اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • توجه به گرافیک پیج
  • تولید محتوای با ارزش
  • تعریف واقعی با لحنی دوستانه
  • بلاگری کردن

توجه به گرافیک پیج

زیبایی ظاهری پیج یکی از مهم ترین عوامل افزایش درآمد اینستاگرام خواهد بود. هر کاربری ترجیح می دهد زمان خود را در پیج های خوش آب و رنگ و زیبا بگذارند و در نهایت نیز خرید خود را از چنین صفحات حرفه ای و کار درستی انجام دهد.

رنگ، شکل، قالب و ترکیب پست ها مواردی هستند که موجب جلب توجه کاربران می شوند. به همه اینها نظم و ترتیب را که اضافه کنید می بینید که بازدهی پیجتان تا چه حد بالا خواهد رفت.

تولید محتوای با ارزش

تولید محتوای با ارزش و خلاقانه موضوع دیگری است که به افزایش درآمد اینستاگرام منجر خواهد شد. هرچه در تولید محتواهای خود از نور و صدای بهتری استفاده کنید کیفیت آنها افزایش یافته و در نتیجه نیاز مخاطب نیز بهتر پاسخ داده می شود. همین موضوع به خودی خود به افزایش فروش و درآمد منجر خواهد شد.

تعریف واقعی با لحنی دوستانه

چنانچه در معرفی اجناس و خدمات خود از تعریفات حقیقی با لحنی صمیمانه استفاده کنید؛ مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب خواهید کرد. هرگونه اغراق، دروغگویی، خشک صحبت کردن تنها موجب دوری مخاطب هدف از کسب و کار اینستاگرامی شما خواهد شد. با این تفاسیر طوری به توضیح کسب و کار خود به فالوورهایتان بپردازید که گویی با یک دوست صمیمی یا اعضای خانواده خود صحبت می کنید.

بلاگری کردن

در آخر اگر می خواهید شاهد افزایش درآمد خود از اینستاگرام باشید در کنار استفاده از خدمات اینستاگرام همچون یک بلاگر عمل کنید. یعنی به جای این که فوراً سر اصل مطلب بروید و قیمت محصول یا خدمات خود را بگویید؛

کمی وقت صرف کنید، توضیحات لازم در مورد کسب و کارتان را مطرح نموده و سپس از مزایای آن یاد کنید. در نهایت مقایسه ای میان کالا یا خدمات خود با کسب و کار رقیب داشته باشید و در آخر قیمت را اعلام کنید.

 

1 سوال مهم : فالوور بخریم یا نه؟

همانطور که می دانید یکی از راه های جذب فالوورهای بیشتر این است که به طور فعلی دنبال کنندگان نسبتاً زیادی داشته باشید! یعنی کاربران اینستاگرام معمولاً تمایل بیشتری به دنبال کردن صفحات پر مخاطب دارند. از همین رو بسیاری از صاحبان پیج های اینستاگرامی حتی حاضر به پرداخت هزینه های گرانی برای خرید فالوور می شوند!

در طی این اقدام تعداد زیادی از افراد به پیج اضافه شده که در حقیقت اصلا دنبال کننده آن صفحه نیستند؛ در نتیجه اصلاً محتوای پیچ را نمی پسندند و دنبال نمی کنند. به این ترتیب طبیعی است که هیچ واکنشی نسبت به محتواهای تولید شده، خدمات یا محصولات ارائه شده در پیج نیز نداشته باشند. در نهایت هم این صفحه را آنفالو کرده و پی کار خودشان می روند!

در این صورت خرید فالوور هیچگونه بازدهی و سودی برای شما نداشته است؛ نه فروش پیج افزایش پیدا کرده نه میزان بازدید آن بیشتر شده و نه هیچ فایده دیگری! با این تفاسیر خرید فالوور اینستاگرامی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بهترین زمان برای تبلیغ پیج اینستاگرامی

تبلیغات یکی از پر رنگ ترین و پر متقاضی ترین خدمات اینستاگرام محسوب می شود. اگر شما هم قصد دارید به تبلیغ برای صفحه اینستاگرامی خود بپردازید لازم است این کار را در زمانی صحیح و مناسب انجام دهید. بهترین زمان برای تبلیغ پیج اینستاگرامی به صورت زیر تعیین می شود:

  • دست کم 20 پست آخر پیج کاملاً اصولی طراحی شده و منظم باشند.
  • تعداد دنبال کنندگان صفحه در کمترین حالت ممکن به 2000 نفر برسد.
  • هایلایت های ضروری به صورت کامل در پیج قرار گرفته باشند؛ یعنی هایلایت هایی همچون رضایت مشتری، راه های ارتباطی، درباره من و…

لازم به تذکر است به منظور افزایش بازدهی، در هنگام تبلیغات حتماً صفحه خود را پابلیک نموده و چند استوری مهیج و موثر در جلب اعتماد مشتری منتشر نمایید. از اینها گذشته تبلیغات موفق و پربازده ارتباط تنگاتنگی با محتوای پست و استوری هایتان دارد؛ یعنی هرچه تولید محتوای اینستاگرامی را جذاب تر و اصولی تر انجام دهید موفقیت بیشتری از تبلیغات نصیبتان خواهد شد.

2 روش عالی برای فالوورگیری ارگانیک در اینستاگرام

وقتی صحبت از خدمات اینستاگرام می شود یکی از اصلی ترین موضوعاتی که به ذهن مخاطب خواهد رسید افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج است. اگرچه راه های زیادی برای افزایش فالوورهای یک صفحه اینستاگرامی وجود دارد اما بهترین راه، فالوورگیری ارگانیک است؛ یعنی کاربران بدون تبلیغات گرانقیمت به دنبال کردن پیج شما بپردازند.

2 روش عالی برای فالوورگیری ارگانیک در اینستاگرام شامل موارد زیر می باشد:

  • تولید محتوای جذاب، اصولی و دارای کاورهای جالب به صورت هایلایت شده
  • درگیر سازی مخاطب با صفحه خود به طوری که زمان بگذارد و به مشاهده پست ها و هایلایت های پیج بپردازد.

 9 اصل کاربردی در افزایش فالوور

کمی قبل به طور سربسته و مختصر با روش های فالوورگیری ارگانیک آشنا شدید؛ حالا می خواهیم اطلاعات بیشتری در خصوص جذب دنبال کننده در اختیارتان قرار دهیم. زیرا هرچه نباشد افزایش فالوور یکی از مهم ترین و محبوب ترین خدمات اینستاگرام است.

با این تفاسیر 9 اصل کاربردی در افزایش فالوور به موارد زیر خلاصه می شود:

  • صفحه پروفایل جذاب و گیرا
  • استفاده از هشتگ های مناسب
  • تعامل صحیح
  • استفاده از لوکیشن
  • تولید محتوای مستمر و با کیفیت
  • انتشار استوری های جذاب و جالب
  • توجه به زمان انتشار پست
  • استفاده از لایوهای اینستاگرامی
  • کپشن نویسی صحیح

 

 

صفحه پروفایل جذاب و گیرا

در کلیه مراحل تولید محتوای پیج از نوشتن بایوگرافی گرفته تا بارگذاری تصاویر و ویدیوها باید ویژگی جذابیت و کاربرپسندی را مورد توجه قرار دهید. با این اوصاف پیشنهاد می کنیم تولید محتوای اینستاگرامی و انتشار پست ها را طبق یک نظم خاصی انجام دهید.

به اضافه این که استفاده از تصاویر با کیفیت و منحصر به فرد را جایگزین عکس های معمولی، عمومی و بی کیفیت نمایید. چنانچه قصد انتشار محتوای تصویری با ویدیویی را دارید؛ حتماً یک تیتر جالب با فونت درشت روی آن بزنید تا توجه مخاطب به خوبی جلب شود.

استفاده از هشتگ های مناسب

هشتگ گذاری صحیح یکی از خدمات مهم اینستاگرام است که اصول و قواعد خاص خودش را دارد. به این صورت که در وهله اول باید به سراغ هشتگ هایی کاملاً مرتبط با حوزه کاری و تخصص خود بروید.  بگذارید این طور بگوییم استفاده از هشتگ های نامرتبط اصلاً توصیه نمی شود.

بسیاری از صفحات اینستاگرامی  به منظور ماهی گرفتن از آب گل آلود از یک سری هشتگ های بی ربط اما پر سر و صدا استفاده می کنند؛ این اقدام آنها کاملاً اشتباه بوده و حتی ممکن است موجب خراب شدن وجهه پیجشان نزد کاربران شود.

تعامل صحیح

تعامل کلمه ای است که در حیطه خدمات اینستاگرام به وفور به گوش می رسد. منظور اصلی از تعامل را می توان ارتباط با پیج های مشابه و همکار دانست.  به این ترتیب حمایت قابل توجهی از صنف کاری تان انجام می شود.

1 تعریف دقیق از تعامل در اینستاگرام

در خدمات اینستاگرام تعامل جایگاه ویژه ای داشته و منظور از  آن به شرح زیر می باشد:

  • فالو کردن افرادی که حوزه کاری مشابهی با شما داشته و لایک و کامنت گذاری برای آنها.
  • در حدود سی دقیقه پیش از انتشار پست جدید اقدام به لایک کردن پست های قسمت Home نمایید. به اضافه این که به کامنت های درج شده در پست های قبلی تان پاسخ دهید.
  • به سراغ پست های مرتبط با حوزه کاری خود رفته و کامنت های گذاشته شده برای این پست ها را لایک کنید. به این ترتیب نظر دنبال کنندگان صفحات دیگر را به پیج خود جلب خواهید کرد.

 

استفاده از لوکیشن

اگرچه این روزها اغلب صفحه های اینستاگرامی در قسمت لوکیشن از کلمه اکسپلور استفاده می کنند؛ اما پر تکرار بودن یک عمل را نمی توان دلیل خوبی برای درست و اصولی بودن آن دانست.

استفاده از لوکیشن زمانی موجب جذب دنبال کننده خواهد شد که در پست ها و استوری هایتان اقدام به درج لوکیشن واقعی و حقیقی خود نمایید.

تولید محتوای مستمر و با کیفیت

استمرار در تولید محتوای اینستاگرامی یک اصل بسیار مهم و کاربردی در جذب فالوور است. با این حساب پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی یک برنامه محتوایی منظم برای خود بچینید. در همین حین بالا بودن سطح کیفیت محتوا را نیز مدنظر قرار دهید.

تولید محتوا یکی از مهم ترین خدمات اینستاگرام است که در تهیه آن باید به طور متعادل پیش بروید؛ یعنی نه آنقدری سخت بگیرید که اصلاً قادر به تولید محتوا نشوید. نه آنچنان بی تفاوت باشید که بدون توجه به هیچ اصولی هرچه که دستتان می آید را پست کنید.

روی هم رفته زمانی پیج اینستاگرامی شما موفق خواهد بود که برای مخاطبانتان احترام قائل شوید؛ همانطوری که آنها وقت با ارزششان را در صفحه شما خرج می کنند شما نیز برایش زمان و انرژی بگذارید.

انتشار استوری های جذاب و جالب

اگر خاطرتان باشد در معرفی هشتگ گذاری به عنوان یکی از خدمات اینستاگرام، تاکید ویژه ای بر مرتبط بودن هشتگ ها داشتیم؛ اکنون می خواهیم بگوییم این موضوع در مورد انتشار استوری صدق نمی کند. یعنی گاهی اوقات می توانید در میان استوری های محصول یا خدماتتان اقدام به انتشار استوری هایی سرگرم کننده و جالب نیز نمایید.

به این ترتیب صفحه اینستاگرامی با کمی چاشنی تفریح  و خوشی همراه خواهد شد. به اضافه این که طرح سوالات چالشی در استوری نیز اقدامی کاربردی برای جلب توجه فالوورها و افزایش تعامل شما با مخاطبینتان محسوب می شود.

توجه به زمان انتشار پست

هرچه خدمات اینستاگرام همچون تولید محتوای پست با کیفیت و اصولی باشد؛ مادامی که در زمان مناسبی به انتشار درنیاید نتیجه چندان دلخواهی نخواهد داشت. با این حساب توجه به زمان انتشار پست اینستاگرامی موضوعی بسیار مهم است.

به منظور یافتن زمان طلایی برای انتشار پست می توانید از بازخوردهای پست قبلی خود و هچنین تحلیل های قسمت اینسایت کمک بگیرید. سپس در همان ساعت های مشخص شده به انتشار پست جدید خود بپردازید.

استفاده از لایوهای اینستاگرامی

همانطور که می دانید آمار جذب دنبال کننده در لایوهای اینستاگرامی بسیار بالا است؛ بنابراین به منظور بهره مندی صحیح از خدمات اینستاگرام توصیه می کنیم لایوهایی مشترک با چند نفر دیگر داشته باشید.

در خصوص موضوع لایو نیز بهتر است که آن را بر اساس روند و پروسه کاری خود تعیین کنید. نکته مهمی که در این میان وجود دارد اطلاع رسانی ساعت و موضوع  لایو به کاربران است.

کپشن نویسی صحیح

کپشن نویسی درست و اصولی به خودی خود یک راهکار عالی برای جذب فالوور محسوب خواهد شد. هرچه این کپشن ها مختصر تر و مفیدتر باشند طبیعتاً بازدهی آنها بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید اغلب کاربران اینستاگرامی تمایلی به مطالعه کپشن های بیش از حد طولانی و درهم ندارند!

 

4 نوع ادمین خدمات اینستاگرام

هر یک از خدمات اینستاگرام توسط 4 نوع ادمین ارائه می شود که هر یک از آنها وظیفه خاصی را بر عهده دارند. انواع ادمین اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • ادمین تولید محتوا
  • ادمین مدیریت
  • ادمین تبلیغات
  • ادمین فروش

ادمین تولید محتوا

ادمین تولید کننده محتوا همان کسی است که وظیفه تهیه تقویم محتوایی خلاقانه و کاربردی را بر عهده دارد. این فرد باید از تسلط خوبی روی برنامه های ادیت عکس و فیلم برخوردار باشد؛ و همچنین بتواند به تیتر و تبلیغ نویسی بپردازد. به این ترتیب با تولید محتوای مفید و ارزشمند قادر به رفع نیاز مخاطبان خواهد شد.

ادمین مدیریت

ادمین مدیریت، کلیه خدمات اینستاگرام در زمینه مدیریت صفحه را عهده دار می شود. برخی از مهم ترین وظایف ادمین مدیریت اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • پست گذاری اصولی و حرفه ای
  • بارگذاری پست و استوری در زمان صحیح
  • توانایی کپشن نویسی به صورت حرفه ای
  • مسلط بودن بر اصول هشتک گذاری حرفه ای
  • ثبت سفارش ها و نوبت دهی به مشتری

 

ادمین تبلیغات

آنچه از یک ادمین تبلیغات انتظار می رود مواردی همچون پاسخگویی به دایرکت ها، هماهنگی تعرفه تبلیغات، هماهنگی زمانبندی تبلیغات و… است.

ادمین فروش

ادمین فروش اینستاگرام در وهله اول باید در زمینه فروش از مهارت کافی برخوردار باشد. سپس نوبت به انجام اقدامات زیر می رسد:

  • پاسخ دهی به دایرکت ها و کامنت های فروش
  • آشنایی با قوانین و الگوریتم های اینستاگرام
  • برنامه ریزی برای جشنواره فروش
  • برگزاری کمپین های فروش حرفه ای و…

4 تکنیک فوق طلایی پس از پست گذاری

چنانچه می خواهید خدمات اینستاگرام شما را به نتیجه دلخواه برساند لازم است یک سری کارهای مکملی را نیز انجام دهید. از همین رو می خواهیم 4 تکنیک فوق طلایی پس از پست گذاری در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم:

  • آنلاین بودن
  • تعامل با اکسپلور و هشتگ
  • پاسخ دهی به کامنت ها
  • پاسخ به کامنت های پست قبلی

آنلاین بودن

مطابق با اصول اینستاگرام مارکتینگ پس از انتشار پست بهتر است چیزی در حدود 15 دقیقه آنلاین باقی بمانید.

تعامل با اکسپلور و هشتگ

به واسطه تعامل با اکسپلور و هشتگ، پست شما به اکسپلور وارد شده و همچنین هشتگی که استفاده کرده اید تاپ خواهد شد. در قسمت هشتگ ها پیشنهاد می کنیم به تعامل با هشتگ های موجود در قسمت Recent (اخیر) بپردازید.

پاسخ دهی به کامنت ها

اگر خاطرتان باشد به عنوان اولین تکنیک فوق طلایی گفته شد که حداقل 15 دقیقه پس از پست گذاری آنلاین بمانید؛ در این زمان می توانید به کامنت هایی که زیر دو دقیقه برای این پست جدید درج شده پاسخ بدهید.

توصیه می کنیم پاسخ دهی به کامنت ها را در قالب جملات سوالی انجام دهید. به این ترتیب همان کاربر برای کسب اطلاعات تکمیلی بار دیگر وارد پست های شما می شود. به این ترتیب تعامل پست هایتان به طور قابل توجهی بالا خواهد رفت.

پاسخ به کامنت های پست قبلی

یه نکته ظریف در مورد پاسخ دهی به کامنت ها وجود دارد؛ مبنی بر این که همیشه تعدادی از دیدگاه های درج شده در زیر پست های قبلی را بدون جواب بگذارید. در گام بعدی پس از انتشار پست جدید به سراغ پاسخ دهی به نظرات به جای مانده بروید.

اینگونه کاربران مجدداً وارد پیج شما شده و احتمال برقراری تعامل با پست های جدیدتان نیز بیشتر خواهد شد.

 

بهترین استراتژی فروش در اینستاگرام

پس از آموزش خدمات اینستاگرام نوبت به تعیین استراتژی فروش در این شبکه اجتماعی می رسد. به این ترتیب گامی مهم در راستای اجرای اینستاگرام مارکتینگ برداشته خواهد شد. بهترین استراتژی فروش در اینستاگرام به شرح زیر است:

  • شناسایی مخاطب
  • بازاریابی محتوا
  • تعامل با مخاطب
  • کمک گرفتن از محتوای ویدیویی
  • انتشار محتوای ugc
  • برپایی مسابقه های جایزه دار
  • پست کردن چندباره یک محصول خاص
  • Live گذاشتن

شناسایی مخاطب

شناخت صحیح مخاطبان یک پیج اینستاگرامی حتی از خدمات اینستاگرام نیز اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که با شناسایی کاربران هدف متوجه می شوید که چه نوع محتوایی باید تولید و منتشر کنید. مادامی که محتوای با ارزش و درست و حسابی نداشته باشید هیچ تضمینی برای لایک یا کامنت گرفتن و… وجود ندارد.

بنابراین مبادا با خرید خدمات اینستاگرام یا کسب آموزش های لازم در این زمینه از شناسایی مخاطبانتان غافل شوید.

بازاریابی محتوا

اگرچه بخش مهمی از محتواهای یک پیج به پست هایی در خصوص معرفی کالا یا خدمات اختصاص می یابد؛ و در این زمینه نیز خدمات اینستاگرام به خوبی جوابگو می باشد. با این حال یک پیج اینستاگرامی موفق به محتواهای دیگری هم نیاز دارد که به کمک آنها قادر به جذب مخاطب می شود.

 

تعامل با مخاطب

تعامل صحیح با مخاطب آنچنان مهم است که نه تنها استراتژی بازاریابی اینستاگرام بر پایه آن چیده می شود؛ بلکه خدمات اینستاگرام نیز با هدف افزایش این تعامل روی کار آمده اند. مادامی که تعامل صحیحی با دنبال کنندگانتان نداشته باشید؛ نمی توانید امید فروشی پر رونق را در دل و ذهن خود پرورش دهید.

به خصوص که در فروش آنلاین اینستاگرامی شرایط بسیار متفاوت با فروش فیزیکی و حتی فروش در وب سایت های اینترنتی می باشد.

کمک گرفتن از محتوای ویدیویی

با توجه به این که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و فیلم است؛ توصیه می کنیم شما نیز در استراتژی فروش خود نهایت استفاده را از محتوای ویدیویی ببرید.

این محتوای ویدیویی حتی می تواند صرفاً از محصول یا خدمات شما گرفته شود. در هر صورت هرچه از ویدیوهای خلاقانه تری استفاده کنید شانس شما در جلب توجه کاربران و به اشتراک گذاری محتوایتان توسط آنها بیشتر خواهد شد.

اینگونه روند رشد و پیشرفت پیج آنچنان طبیعی و صعودی خواهد بود که حتی دیگر نیازی به استفاده از گروه خدمات اینستاگرام نخواهید داشت.

انتشار محتوای ugc

منظور از محتوای ugc همان محتوایی است که توسط کاربران و دنبال کنندگان صفحه تان به انتشار در می آید؛ یعنی یک کاربر پس از خرید از محصول یا خدمات شما عکسی از خودش در حال استفاده این کالا یا خدمات می گیرد. سپس آن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

کافی است شما نیز به انتشار چنین محتوایی در صفحه خود بپردازید به این ترتیب شاهد جذب فالوئرهای بیشتری خواهید بود.

برپایی مسابقه های جایزه دار

مسابقه های تبلیغاتی و اهدای جوایز را می توان دو استراتژی مورد علاقه اغلب برندها برای تشویق دنبال کنندگانشان در شبکه های اجتماعی دانست. یک چنین اقدامی موجب افزایش بازدید، لایک، کامنت، به اشتراک گذاری و در نهایت فروش خواهد شد. به طوری که با یک حرکت نسبتاً ساده کلیه انتظاراتتان از سرویس ها و خدمات اینستاگرام برآورده خواهد شد.

پست کردن چندباره یک محصول خاص

چنانچه پیج اینستاگرامی شما در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت می کند؛ با یکبار معرفی یک محصول و کنار گذاشتن آن نمی توان انتظار یک فروش عالی را داشت. به خصوص که کاربران اینستاگرام سریعاً از کنار پست های مختلف می گذرند.

با این اوصاف پیشنهاد می کنیم یک محصول خاص را چندین دفعه پست یا استوری کنید تا شانس دیده شدن آن و همچنین به فروش رفتنش بیشتر شود.

 Live گذاشتن

اغلب کاربران اینستاگرام به عنوان محبوب ترین رسانه اجتماعی تمایل فراوانی به مشاهده ویدیوهای لایو دارند. کافی است در برگزاری لایوهای اینستاگرامی کمی خلاقیت به خرج دهید تا شاهد افزایش جذب فالوئر در مقادیر فراوانی باشید.

به ویژه توصیه می کنیم لایوهایی مرتبط با نحوه تولید کالا یا عرضه خدماتتان بگذارید؛ زیرا این گونه یک احساس نزدیکی عمیق میان مخاطب و برند تجاری شما ایجاد خواهد شد.

به تبع آن نیز در ذهن کاربران به اولین گزینه برای خرید تبدیل می شوید. زیرا هر مشتری ترجیح می دهد خرید خود را از همان فروشنده همیشگی انجام دهد. در اینجا علاوه بر احساس صمیمیت و وفاداری بحث اطمینان و اعتماد نیز وجود دارد.

می بینید که هیچکدام از موارد گفته شده را با برنامه خدمات اینستاگرام یا خرید فالوئر نمی توانید انجام دهید. لازمه موفقیت و ماندگاری یک صفحه اینستاگرامی آگاهی کامل نسبت به اینستاگرام مارکتینگ و اجرای یک استراتژی درست و حسابی است. در نهایت به موازات اینها می توانید از سرویس ها و خدمات اینستاگرام نیز به طور جانبی بهره ببرید.

سخن آخر

خدمات اینستاگرام شامل اقداماتی همچون افزایش لایک، فالوور، بازدید، خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام و… می باشد.  سایت های فراوانی اقدام به ارائه خدمات مجازی اینستاگرام می نمایند؛ حتی با استفاده از برنامه خدمات اینستاگرام و اپلیکیشن های مختلف می توانید تا حدودی موجب ارتقا و رشد صفحه اینستاگرامی خود شوید.

منتها هیچ تضمینی وجود ندارد که خدمات اینستاگرام را به طور تمام و کمال  و واقعی در اختیارتان بگذارند. به عنوان مثال بسیاری از نرم افزارهای خدمات اینستاگرام در حیطه افزایش فالوور، دنبال کنندگانی فیک و غیرحقیقی در اختیارتان می گذارند.

یک چنین موضوعاتی حتی ممکن است در سفارش خدمات اینستاگرام از سایت ها و مراجع غیرمعتبر نیز دیده شود. از این رو پیشنهاد می کنیم خرید سرویس ها و خدمات اینستاگرام را از بهترین سایت خدمات اینستاگرام یعنی ابزار سئوکار انجام دهید.

توجه داشته باشید برای خرید این سرویس ها نه تنها قرار است پول بپردازید بلکه پای زمان با ارزشتان و همچنین اعتبار پیجتان نیز در میان می باشد؛ بنابراین بدون تحقیق، به خرید از یک سایت خدمات مجازی ناشناس نپردازید.

با مراجعه به ابزار سئوکار به عنوان معتبرترین شرکت خدمات اینستاگرام باید بگوییم لیست خدمات اینستاگرام در اختیارتان قرار می گیرد؛ سپس می توانید بسته به نیاز خود به انتخاب و سفارش هر یک از این سرویس ها بپردازید. افزون بر اینها پکیج اینستاگرام مارکتینگ را نیز می توانید با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

اینگونه علاوه بر بهره مندی از خدمات اینستاگرام مارکتینگ، فرصتی برای آموزش صفر تا صد اینستاگرام مارکتینگ در اختیار خواهید داشت. به خصوص که پس از آموزش اینستاگرام مارکتینگ در می یابید استفاده از گروه خدمات اینستاگرام زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که نسبت به مباحث بازاریابی اینستا گرام نیز مطلع و آگاه باشید.

در واقع به کمک دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام ابزار سئوکار از موارد زیر برخوردار خواهید شد:

آموزش خدمات اینستاگرام، آموزش اینستاگرام حرفه ای، آموزش کامل بازاریابی اینستاگرام، اصول بازاریابی محتوا اینستاگرام و…

 

فهرست