شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دسته بندی محصول

گرافیک
گرافیک
نمایش
کتاب صوتی
کتاب صوتی
نمایش
کتاب
کتاب
نمایش
قالب
قالب
نمایش
فیلم آموزشی
فیلم آموزشی
نمایش
صوتی ها
صوتی ها
نمایش
زیردسته اول
زیردسته اول
نمایش
زیردسته ، زیردسته اول
زیردسته ، زیردسته اول
نمایش
دیگر دسته بندی
دیگر دسته بندی
نمایش
دوره ها
دوره ها
نمایش
دسته چهارم
دسته چهارم
نمایش
دسته بندی کتاب صوتی
دسته بندی کتاب صوتی
نمایش
دسته بندی کتاب
دسته بندی کتاب
نمایش
دسته بندی فیزیکی
دسته بندی فیزیکی
نمایش
دسته بندی صوتی
دسته بندی صوتی
نمایش
دسته بندی چهارم
دسته بندی چهارم
نمایش
دسته بندی تصویری
دسته بندی تصویری
نمایش
تصویری ها
تصویری ها
نمایش
پک شده ها
پک شده ها
نمایش
پادکست آموزشی
پادکست آموزشی
نمایش
پادکست
پادکست
نمایش
بدون دسته‌بندی
بدون دسته‌بندی
نمایش
افزونه ها
افزونه ها
نمایش
Uncategorized
Uncategorized
نمایش
شناسه پست: 1395
بازدید: 556

در تعریف قالب وردپرس باید بگوییم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که قالب‌های مختلفی دارد. اگر قصد راه‌اندازی یک سایت وردپرسی را داشته باشید؛ به پشتوانه انواع قالب‌ وردپرس از نظر تنوع ظاهری سایت هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

 

 قالب وردپرس

وردپرس را به جرئت می‌توان در زمره بهترین سرویس‌های مدیریت محتوا قرار داد. به ویژه که این سیستم در سطح جهانی کاربرد فراوانی دارد. با استفاده از آن بدون هیچ دردسری قادر به مدیریت وب سایت خود خواهید شد. ناگفته نماند که وردپرس قالب‌های گوناگونی دارد؛ در نتیجه امکان راه اندازی سایت های وردپرسی با شکل و ظاهر متفاوتی را خواهید داشت.

ابزار سئوکار اولین مرجع تخصصی ارائه محصولات وردپرسی است. این مرجع کلیه قالب های وردپرس را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به طوری که به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانید به انتخاب و خرید از میان انواع  قالب های وردپرس بپردازید. طبیعتاً خریدی امن، مطمئن و مقرون به صرفه نیز پیش رو خواهید داشت.

در ادامه قصد داریم شما را با مهم‌ترین  قالب های وردپرس آشنا کنیم. به اضافه این که همواره می‌توانید پیش از خرید از مشاوره رایگان ابزار سئوکار نیز بهره مند شوید.

قالب فلت سام
قالب فلت سام

معرفی کاربردی ترین قالب های وردپرس

بنابر آنچه در ابتدای مطلب  قالب ها وردپرس گفته شد، بدون اغراق وردپرس را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سایت سازهای دنیا به حساب آورد. تنوع و گوناگونی قالب‌های وردپرس نیز بر کسی پوشیده نیست. به خصوص که ظاهر و امکانات یک سایت را باید جزو فاکتورهای موثر بر موفقیت آن دانست؛

چرا که اگر وب سایتی ظاهر کاربرپسند نداشته باشد یا امکانات و ویژگی‌های آن چنگی به دل نزند؛ بعید است که بازدهی و درآمد زایی قابل توجهی داشته باشد. به همین دلیل در ابزار سئوکار اقدام به انتشار مقاله  قالب های وردپرس نموده‌ایم؛ چرا که با به کارگیری این  قالب‌ها نمای ظاهری سایت وردپرسی شما حسابی نونوار می‌شود.

یادتان نرود هرچه شکل و شمایل سایت چشم‌گیر‌تر بوده و امکانات آن به روزتر باشد؛ نرخ بازدید سایت افزایش یافته و کاربران زمان بیشتری را در آن می‌گذرانند. همین موضوع به خودی خود به درآمدزایی و فروش ختم خواهد شد. با این تفاسیر نباید از اهمیت انواع قالب های  وردپرس غافل شوید. در معرفی بهترین و کارآمدترین قالب های وردپرسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قالب چندمنظوره فلاکس پرو Phlox Pro
  • قالب چندمنظوره دیوی Divi
  • قالب فلت سام FLATSOME
  • قالب Ultra Theme
  • قالب چند منظوره Astra
  • قالب eCommerce Gem
  • قالب ThemeX
  • قالب Pro Theme
  • قالب چند منظوره avada
  • قالب چند منظوره BeTheme
  • قالب چند منظوره Jupitor X
  • قالب Vogue
  • قالب چند منظوره Newspaper
  • قالب چند منظوره Multio
  • قالب Gunter
قالب های وردپرس
قالب های وردپرس

قالب چندمنظوره فلاکس پرو Phlox Pro

 

در میان اقسام  قالب های وردپرس، قالب فلاکس پرو جزو برترین و کاربردی‌ترین قالب‌های وردپرسی محسوب می‌شود. به ویژه که این پوسته سازگاری بالایی با افزونه المنتور دارد. زیبایی ظاهری این قالب وردپرس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به طوری که فلوکس پرو توانسته لقب لوکس‌ترین قالب وردپرس را از آنِ خودِ نماید.

ابزار سئوکار نسخه اورجینال و فارسی سازی شده قالب وردپرس فلاکس پرو را برای شما عزیزان ارائه نموده  است. با به کارگیری این قالب وردپرس چند منظوره به راحتی می‌توانید انواع سایت‌های خبری، فروشگاهی و شرکتی را بسازید

قالب چند منظوره دیوی Divi

 

در بیان انواع  قالب های وردپرس، دی وی جایگاه ویژه‌ای دارد. این قالب وردپرس چند منظوره را می‌توان برای کسب و کارهای گوناگونی به کار گرفت. همین موضوع دیوی را به یکی از تم‌های محبوب وردپرسی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد قالب وردپرس  Divi می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: طراحی ریسپانسیو و ویرایشگر، چیدمان های آماده‌ای که سریعاً بارگذاری می‌شوند، مجهز به بیش از 20 دمو و…

قالب فلت سام FLATSOME

قالب فلت سام یکی از قالب‌های فروشگاهی وردپرس است. این قالب وردپرس طراحی ریسپانسیو داشته و مجهز به قابلیت drag-and-drop می‌باشد؛ در نتیجه با استفاده از قالب فلت سام FLATSOME در راه‌اندازی سایت خود بی‌نیاز از هرگونه کدنویسی خواهید بود. با این تفاسیر اگر برای سایت فروشگاهی خود به دنبال یک پوسته ایده‌آل و کاربردی هستید؛

توصیه می‌کنیم همین حالا قالب وردپرس فلت سام FLATSOME را از ابزار سئوکار بخواهید؛ چرا که این قالب دارای چیدمان و طراحی پیش آماده است. بنابراین تنها زحمت افزودن محتوا به دوش شما خواهد بود که این اضافه کردن نیز بسیار سریع و بدون هیچ دردسری انجام می‌گیرد.

از دیگر مزایای قالب فلت سام به عنوان عضوی از خانواده قالب‌های UX، وجود دمو و پیش نمایش است. بر همین مبنا پیش از اقدام برای خرید قالب فلت سام فرصت مشاهده قالب و امکانات آن را در اختیار خواهید داشت.

قالب چند منظوره  Ultra Theme

 

در معرفی بهترین و کاربردی ترین انواع قالب وردپرس بدون شک باید جایگاه مخصوصی برای قالب Ultra در نظر بگیریم. این قالب وردپرس چند منظوره کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا نیز می‌باشد. به اضافه این که از ویرایشگری مجهز به قابلیت drag and drop ساخته شده است. مزیت دیگر قالب وردپرس چند منظوره  Ultra  Theme به سفارشی سازی بودن صفحات آن مربوط می‌شود.

به خصوص برای آن دسته از افرادی که به هر دلیلی مایل به طراحی نیستند، قالب Ultra انتخاب کاملاً مناسبی محسوب می‌شود؛ چرا که این قالب از پوسته‌های طراحی و سایت‌های نمایشی پیش آماده تشکیل شده است. پس از خرید قالب چند منظوره  Ultra Theme از مولتی رایان، تنها لازم است یک کلیک کنید.

به این ترتیب قادر به ایمپورت مستقیم دمو و راه‌اندازی سایت خود خواهید شد. منظور از دمو نیز تنظیمات قالب، محتوا، منو، ابزارک‌ها و… است. با این اوصاف به کارگیری قالب چند منظوره  Ultra Theme مصادف با صرفه جویی در زمان و راه‌اندازی آسان سایت خواهد بود.

قالب چند منظوره Astra

این قالب جزو پوسته‌های زیبا و جذاب وردپرسی است که در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می‌شود. با توجه به چند منظوره بودن قالب Astra  از آن می‌توان برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های فروشگاهی حرفه‌ای و دیگر انواع سایت‌ها استفاده کرد. به گفته کارشناسان حوزه وب و طراحی سایت قالب آسترا  سازگاری کاملی با المنتور دارد؛ به اضافه این که در زمره سریع‌ترین قالب‌های وردپرس قرار می‌گیرد.

ابزار سئوکار نسخه غیر رایگان این پوسته را با ترجمه فارسی، راستچین و بومی سازی شده ارائه نموده است؛ در نتیجه بدون هیچ دردسری می‌توانید از قالب وردپرس چند منظوره Astra برای سایت‌های ایرانی استفاده نمایید.

قالب eCommerce Gem

این پوسته یکی از  قالب‌های تجاری و البته رایگان وردپرس است. اگر قصد اجرای یک فروشگاه ووکامرسی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به سراغ قالب وردپرس eCommerce Gem بروید. در این میان تفاوتی هم ندارد که قصد فروش چه محصول یا خدماتی را داشته باشید! بارزترین ویژگی‌های قالب وردپرس eCommerce Gem تمیزی، مدرن بودن و طراحی مینیمالیستی آن است. به اضافه این که تنظیمات سفارشی سازی فراوانی در آن یافت می‌شود.

از دیگر مزایای قالب Gem پشتیبانی آن از چندین طیف رنگی مختلف است. روی هم رفته به کارگیری این قالب وردپرسی فرصتی مطلوب در اختیارتان قرار می دهد؛ تا سایتی شایسته و ایده آل برای برند تجاری خود راه بیندازید. با این تفاسیر چنانچه در پی یافتن یک پوسته تجاری و فروشگاهی هستید که کاملاً ریسپانسیو نیز باشد؛

یعنی دسترسی آسان به سایت شما را در اختیار کاربران بگذارد (فارغ از این که از چه دستگاهی استفاده کرده‌اند)؛ بدون شک به قالب وردپرسی جم ایکامرس نیاز خواهید داشت. در این صورت همین حالا می‌توانید این قالب را از ابزار سئوکار دانلود رایگان نمایید.

 

قالب چند منظوره ThemeX

در میان قالب های وردپرس این قالب با داشتن 4 تم پیش آماده دستتان را برای ویرایش و تنظیمات دلخواه باز می‌گذارد؛ بنابراین پس از نصب قالب ThemeX این فرصت را دارید که به تناسب کسب و کار و برندینگ خود به موارد زیر بپردازید:

  • سفارشی سازی
  • تغییر چیدمان
  • طراحی
  • جا به جا کردن نوار پیمایش
  • ایجاد صفحه های سفارشی سازی شده و…

از دیگر امتیازات قالب چند منظوره ThemeX مجهز بودن آن به امکانات زیر است: 30 افزونه پریمیوم، ده‌ها طراحی کامل، قالب‌های لندینگ پیج، ویرایشگر فرانت اند و… مهم‌تر از همه این که به پشتوانه قالب ThemeX فرصتی ناب در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ یعنی مشاهده کامل سایت پیش از انتشار! به این ترتیب چشم‌انداز مطلوبی از لوگو، محتوا، نحوه قرارگیری تصاویر و… خواهید داشت.

قالب Pro Theme

پیش از اقدام برای خرید و نصب قالب Pro Theme از مولتی رایان به نکته زیر توجه داشته باشید: ویژگی منحصر به فرد این پوسته در گسترش و توسعه قابلیت‌های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. به طوری که با استفاده از قالب Pro Theme بدون نیاز به کدنویسی قادر به طراحی موارد زیر برای وب سایت خود می‌شوید: هدر، محتوا، فوتر و…

Pro Theme جزو قالب‌ های وردپرس مجهز به پنل مدیریتی قدرتمند و پشتیبانی شگفت انگیز است. به اضافه این که بالغ بر 10 افزونه پریمیوم و بیش از 100 چیدمان طراحی شده نیز دارد. در نهایت با به کارگیری این پوسته مجالی برای سفارشی سازی کامل قالب خواهید یافت.

قالب آوادا
قالب آوادا

قالب چند منظوره avada

آوادا یکی از قالب های وردپرس ریسپانسیو و مجهز به امکانات متنوع است. با خرید این پوسته از ابزار سئوکار فارغ از هرگونه کدنویسی قادر به طراحی مینیمالیستی سایت خود خواهید شد. برتری اصلی قالب چند منظوره avada را باید در کارکرد آسان آن دانست. به طوری که با کمترین دانش در زمینه طراحی سایت نیز امکان استفاده از این پوسته را خواهید داشت.

مزیت منحصر به فرد این قالب در این است که اگر آیتم به خصوصی را به سایت خود اضافه کنید؛ دستتان در انتخاب این که در چه دستگاه‌هایی نشان داده شود نیز باز است. مهم‌تر از همه این که قالب چند منظوره avada از نظر سئو یکی از بهترین قالب های وردپرس محسوب می‌شود؛ چرا که به طور کامل بهینه سازی شده است.

بد نیست بدانید که قالب avada به طور قابل توجهی از ووکامرس پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید، توصیه می‌کنیم در میان انواع قالب های وردپرس به سراغ آوادا بروید. به ویژه که ویرایشگر و صفحه ساز این قالب مجهز به قابلیت drag and drop است. از طرفی پوسته آوادا 35 دموی آماده همراه با طراحی و چیدمان‌های متنوع دارد. در نهایت یک کلیک از جانب شما کافی است تا دموی منتخبتان ایمپورت شود.

قالب چند منظوره BeTheme

در میان انواع قالب های وردپرس، قالب چند منظوره BeTheme یکی از بهترین‌ها است. این پوسته علاوه بر ریسپانسیو بودن، حجم کمی نیز دارد. توجه داشته باشید سبکی قالب BeTheme دو ویژگی سرعت و کارآمد بودن را به این پوسته اعطاء کرده است. به ویژه که نصب آن کمترین فضای سرور را اشغال می‌کند. از طرفی قالب چند منظوره BeTheme بالغ بر 390 وب‌سایت پیش آماده داشته که کافی است یک کلیک کنید. پس از آن محتوای سایت شما به این وب‌سایت اضافه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد گفته شد که قالب وردپرس چند منظوره BeTheme قابلیت ریسپانسیو دارد. همین موضوع موجب نمایش هدر و دیگر بخش‌های سایت با کوچک‌ترین اندازه ممکن می‌شود؛ در نتیجه به راحتی می‌توانید وب‌سایت خود را در دستگاه‌هایی همچون موبایل و تبلت به نمایش درآورید. توجه داشته باشید وجود چنین قابلیتی در قالب چند منظوره BeTheme موجب افزایش رضایت کاربران خواهد شد. زیرا دیگر مجبور به مشاهده حجم زیادی از محتوا در یک فضای تنگ و کوچک نخواهند شد.

قالب وردپرس چند منظوره Jupitor X

این قالب وردپرس همچون دیگر قالب های وردپرس معرفی شده در این مطلب دارای قابلیت ریسپانسیو است. همچنین باید بگوییم که در طراحی قالب Jupitor X از صفحه ساز المنتور کمک گرفته‌اند. همان طور که می‌دانید المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای موجود است. روی هم رفته به کارگیری قالب چند منظوره Jupitor X دست شما را باز می‌گذارد؛ تا تغییرات اعمال شده در محتوا و وب‌سایت خود را در اسرع وقت به روز رسانی نمایید.

ناگفته نماند که قالب Jupitor X سازگاری کاملی  با ووکامرس دارد. در نتیجه بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید ووکامرس را به آن بیفزایید. سپس می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را به طور مستقیم و از طریق وب‌سایت وردپرسی تان راه‌اندازی و اداره نمایید. یکی از امتیازات مهم این پوسته به نقش آن در بهبود بخشی سئوی سایت مربوط می‌شود.

قالب وردپرس  Vogue   

در میان قالب های وردپرس، قالب وردپرس  Vogue  جزو پوسته‌هایی با کارکرد آسان و ساده محسوب می‌شود. این پوسته کاملاً ریسپانسیو ( responsive) بوده و همچنین سرعت لود آن بسیار زیاد است. این قالب وردپرس به دلیل وجود تنظیمات مفید و کاربردی، طراحی منحصر به فردی دارد. قالب vogue کاملاً با ووکامرس سازگار است به اضافه این که قابلیت‌های زیر نیز در آن یافت می‌شود:

  • طرح بندی‌های متنوع و مختلف برای وبلاگ
  • طراحی سفارشی ووکامرس ( WooCommerce)
  • گزینه‌ها و تنظیمات اضافی در بخش سفارشی سازی وردپرس
  • امکان تغییر رنگ‌ها در سفارشی سازی و…
قالب وردپرس
قالب وردپرس

قالب چند منظوره Newspaper

قالب وردپرس چند منظوره Newspaper این فرصت را به شما می‌دهد که سایت مورد نظرتان را در موضوعات مختلف طراحی کنید. از جمله این موضوعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مد
  • غذا
  • سبک زندگی
  • مدرن
  • شخصی
  • مسافرت
  • لوکس
  • مینیمالیستی و…

این پوسته یکی از قالب های وردپرس است که در ساخت آن از صفحه ساز و ویرایشگر tag Div composer استفاده کرده‌اند. با به کارگیری قالب Newspaper به آسانی می‌توانید مقاله‌ها و پست‌های وبلاگ را در سایت خود بارگذاری نمایید؛ بنابراین این پوسته را می‌توان جزو قالب‌های وبلاگ حرفه‌ای به حساب آورد. به ویژه که بالغ بر 50 دموی پیش آماده نیز در آن یافت می‌شود که تنها کافی است به نصب آن بپردازید.

اگر قصد راه‌اندازی یک سایت خبری پر بازدید و درست و حسابی را دارید؛ شک نکنید که قالب وردپرس Newspaper به خوبی کارتان را راه می‌اندازد. روی هم رفته موارد کاربرد این پوسته به شرح زیر است:

  • وبلاگ نویسی
  • سایت‌های خبری
  • روزنامه
  • مجله
  • نشر یا بررسی و…

به منظور خریداری و نصب قالب پرفروش Newspaper همین حالا و از طریق ابزار سئوکار  می‌توانید اقدام کنید. به این ترتیب ضمن دریافت نسخه اورجینال و معتبر این قالب، از مزایای زیر نیز بهره مند خواهید شد:

  • پشتیبانی قالب Newspaper از ویدیوهای YouTube
  • ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن کامل در انواع دستگاه‌های موبایل و تبلت
  • سازگاری با AMP گوگل
  • سازگاری با شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • سازگار با bbPress Forum
  • سازگار با BuddyPress
  • پشتیبانی از ووکامرس WooCommerce
  • پشتیبانی از سرویس دهنده‌های تبلیغاتی همچون Google Ads و AdSense

مهم‌ترین مزیت قالب وردپرس newspaper در میان سایر قالب های وردپرس، مفید بودن آن از نظر سئو است. نصب این قالب موجب بهبود رتبه سایت شما نزد موتورهای جستجوی گوگل خواهد شد.

قالب چند منظوره Multio

مولتیو جزو قالب های وردپرس رایگان و چند منظوره است که طراحی‌های متنوعی برای صفحه اصلی دارد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید از این قالب برای راه‌اندازی انواع سایت‌های تجاری، شخصی و حتی لندینگ پیج‌ها استفاده کنید. قالب وردپرس چند منظوره Multio دارای بیش از 10 چیدمان و طرح گوناگون است. ویژگی منحصر به فرد این چیدمان‌ها در دو مورد زیر است:

  • پشتیبانی از زبان‌های های rtl
  • سازگاری کامل با افزونه WPML

به اضافه این که با استفاده از افزونه صفحه ساز WP bakery امکان سفارشی سازی طراحی قالب را خواهید داشت.

قالب Gunter

قالب گونتر در زمره مدرن‌ترین قالب های وردپرس قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این پوسته در ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های بازاریابی و آژانس‌ها است. با استفاده از قالب وردپرس Gunter چندین طراحی و چیدمان مختلف و متنوع برای صفحه اصلی در اختیارتان قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید که هر یک از این طراحی‌ها در دو نسخه تیره و روشن یافت می‌شود.

جا دارد این موضوع را نیز بگوییم که قالب Gunter جزو قالب های وردپرس رایگان و کاملاً سازگار با زبان های rtl است. بر همین مبنا کارشناسان ما در مولتی رایان به راحتی این  قالب را فارسی سازی نموده و به صورت راستچین شده عرضه کرده‌اند. ناگفته نماند که قالب وردپرس گونتر مجهز به افزونه صفحه ساز wp bakery (ویژوال کامپوزر) است. بگذارید این طور بگوییم که در قالب Gunter برای طراحی و ویرایش پوسته می‌توان از افزونه wp bakery استفاده نمود.

 

 

خرید  قالب های وردپرس از ابزار سئوکار

در هنگام خرید  قالب های وردپرس معمولاً با دو نسخه از آنها مواجه خواهید شد؛ یکی نسخه رایگان و قابل دانلود و دیگری نسخه پولی و پرمیوم. طبیعتاً غالب مردم ترجیح می‌دهند به طور رایگان از  قالب های وردپرس استفاده نمایند. منتها در این میان یک مشکل رایج وجود دارد آن هم فارسی نبودن قالب های وردپرسی است. به همین منظور همکاران ما در ابزار سئوکار دست به کار شده‌اند و  قالب های وردپرس را به صورت راستچین و مجهز به فونت‌های فارسی ارائه نموده‌اند.

بنابراین با خرید از ابزار سئوکار آنچه عایدتان می‌شود نسخه اورجینال و راستچین شده  قالب های وردپرس است. به اضافه این که از مزایای دیگری همچون موارد زیر  نیز بهره مند خواهید شد: پشتیبانی و ضمانت چندماهه، دسترسی نامحدود، آپدیت خودکار و… از این ها گذشته استفاده از نسخه رایگان  قالب های وردپرس یک ایراد بزرگ دارد؛ آن هم شبیه شدن ظاهر سایت شما به سایت‌های دیگر است.

تصور کنید یک سایت فروشگاهی راه انداخته‌اید و محصولات پر و پیمانی را نیز در آن بارگذاری کرده‌اید؛ قطعاً امید فراوانی به افزایش فروش و درآمد زایی در روزهای آینده دارید. منتها مرتکب یک خطای به ظاهر کوچک شده و از پوسته‌های رایگان وردپرسی استفاده کرده‌اید. همین موضوع بعدها بر سودآوری شما تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ چرا که افراد بسیاری از قالب رایگان منتخب شما استفاده کرده و شکل و شمایل وب سایتشان با شما مو نمی‌زند!

خرید قالب وردپرس
خرید قالب وردپرس

توجه داشته باشید چنین موضوعی چندان به مذاق کاربران خوش نمی‌آید؛ به خصوص که اغلب مردم به دنبال خرید از فروشگاه‌های( چه آنلاین و چه حضوری) شیک، زیبا و منحصر به فرد هستند. با این اوصاف بهتر است که به سراغ  قالب های وردپرس حرفه‌ای و پریمیوم بروید.

محبوب‌ترین قالب‌های وردپرس  به شرح  زیر است: قالب چندمنظوره فلاکس پرو Phlox Pro، قالب چندمنظوره دیوی Divi، قالب فلت سام FLATSOME، قالب  Ultra Theme و… اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می‌خواهید  سایت خود را بدون طراحی و کدنویسی در سریع‌ترین زمان ممکن بسازید؛ شک نکنید که پوسته‌های وردپرسی نام برده شده حسابی به کارتان خواهد آمد.

لازم به ذکر است که قالب های وردپرس تنها به موارد فوق محدود نمی‌شود. به منظور کسب آگاهی بیشتر از آنها پیشنهاد می‌دهیم با کارشناسان ما در ابزار سئوکار تماس بگیرید. به این ترتیب مشاوره تلفنی رایگان ما را خواهید داشت به اضافه این که خریدی کاملاً مطلوب و مقرون به صرفه انجام می‌دهید.