شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دسته بندی محصول

گرافیک
گرافیک
نمایش
کتاب صوتی
کتاب صوتی
نمایش
کتاب
کتاب
نمایش
قالب
قالب
نمایش
فیلم آموزشی
فیلم آموزشی
نمایش
صوتی ها
صوتی ها
نمایش
زیردسته اول
زیردسته اول
نمایش
زیردسته ، زیردسته اول
زیردسته ، زیردسته اول
نمایش
دیگر دسته بندی
دیگر دسته بندی
نمایش
دوره ها
دوره ها
نمایش
دسته چهارم
دسته چهارم
نمایش
دسته بندی کتاب صوتی
دسته بندی کتاب صوتی
نمایش
دسته بندی کتاب
دسته بندی کتاب
نمایش
دسته بندی فیزیکی
دسته بندی فیزیکی
نمایش
دسته بندی صوتی
دسته بندی صوتی
نمایش
دسته بندی چهارم
دسته بندی چهارم
نمایش
دسته بندی تصویری
دسته بندی تصویری
نمایش
تصویری ها
تصویری ها
نمایش
پک شده ها
پک شده ها
نمایش
پادکست آموزشی
پادکست آموزشی
نمایش
پادکست
پادکست
نمایش
بدون دسته‌بندی
بدون دسته‌بندی
نمایش
افزونه ها
افزونه ها
نمایش
Uncategorized
Uncategorized
نمایش
افزونه های وردپرس
شناسه پست: 1512
بازدید: 454

افزونه های وردپرس ابزاری نام آشنا برای افراد فعال در فضای وب و اینترنت است. در وردپرس بخشی به نام پیشخوان وجود دارد که در واقع یک محیط کاربری برای ادمین سایت محسوب می‌شود. در این پیشخوان اجزا و منوهای متنوعی را خواهید دید. از جمله این اجزا می‌توان به افزونه‌های وردپرس اشاره کرد. افزونه یا پلاگین در واقع یک سری کد هستند که امکانات قابل توجهی را به سایت شما می‌افزایند. انواع مختلف افزونه‌های وردپرسی، امکانات و کاربردهای فراوانی دارند. به طوری که استفاده از آنها برای سایت‌های وردپرسی جزو واجبات است.

افزونه های وردپرس

 

پیش از شروع مطلب افزونه های وردپرس بد نیست آشنایی مختصری با وردپرس داشته باشید؛  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت است که مجموعه‌ای از افزونه های کاربردی و متنوع را در دل خود دارد. پلاگین‌ یا  افزونه های وردپرس به دو صورت رایگان و غیر رایگان قابل استفاده و نصب هستند. اگرچه هر یک از این افزونه های وردپرسی کارایی منحصر به فرد خودش را دارد.

اما روی هم رفته همه آنها نقش قابل توجهی را در راه‌اندازی یک سایت وردپرسی ایفاء می‌کنند. بگذارید این طور بگوییم که پایه و اساس وب سایت‌ها توسط این پلاگین‌ها شکل می‌گیرد. با به کارگیری افزونه های وردپرس قادر به افزودن ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته و جذابی به وب سایت خود می‌شوید. در واقع این فرصت را در اختیار خواهید داشت که بدون نیاز به کدنویسی، ظاهری حرفه‌ای به سایت خود بدهید.

پیش‌تر در معرفی افزونه های وردپرس  اشاره‌ای به تعدد این افزونه‌ها و همچنین غیر رایگان بودن برخی از آنها نمودیم؛ در نتیجه طبیعی است که در انتخاب و خرید افزونه های وردپرس این تنوع موجب شک و تردیدتان شود. به خصوص که برای نصب بسیاری از این پلاگین‌ها باید پول بپردازید؛ بنابراین تیم کارشناسان ابزار سئوکار دست به کار شده و مطلب افزونه های وردپرس را تهیه کرده‌اند.

در این مطلب مختصر و مفید   به معرفی بهترین و واجب‌ترین افزونه های وردپرس پرداخته‌ایم. برخی از مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین افزونه های وردپرس به شرح زیر است:

  • افزونه Yoast SEO
  • افزونه فیلتر محصولات ووکامرس
  • افزونه اینستنتیفای
  • افزونه مدیریت تصاویر متحرک المنتور
  • افزونه ساخت دموی آنلاین برای قالب ها و افزونه ها
  • افزونه ردیابی رنک سایت در گوگل
  • افزونه بهینه سازی تصاویر Automatic Webp
  • افزونه تولید صفحات ووکامرس
  • افزونه پرمیوم پرو المنتور
  • افزونه WP Rocket
  • افزونه Visual Composer
  • افزونه Revolution Slider
  • افزونه Tinymce
  • افزونه Autoptimize
  • افزونه Wp optimize
  • افزونه VaultPress

 

افزونه های وردپرس   Yoast SEO

 

اگر در جستجو میان انواع افزونه های وردپرس ، به دنبال افزونه‌ای برای بهینه سازی و سئوی سایت خود هستید؛ شک نکنید که افزونه  Yoast SEO گزینه‌ بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این افزونه بسیار کاربردی و محبوب است؛ به طوری که با خرید و نصب آن می‌توانید رتبه سایت خود در موتورهای جستجو را به طور قابل توجهی بالا ببرید. از دیگر مزایای افزونه  Yoast SEO آسان بودن کار با آن است. به نحوی که افراد مبتدی و ناوارد نیز به راحتی  از پس کار با این افزونه بر می‌آیند.

 

به اضافه این که از طریق این پلاگین به موارد زیر دست خواهید یافت: افزودن برچسب‌های متا و متاتگ، تجزیه و تحلیل خوانایی، ایجاد نقشه سایت و… مزیت مهم دیگر این افزونه پیشنهادات و توصیه‌هایی است که برای بهبود بخشی به مطالب سایت ارائه می‌دهد. روی هم رفته با خرید و نصب افزونه  Yoast SEO فرصتی برای بهینه سازی سایت خود در اختیار خواهید داشت. در نتیجه آن نیز قادر به جذب بازدیدکننده‌های بیشتری از موتورهای جستجو می‌شوید.

 

به منظور خرید نسخه پرمیموم (غیر رایگان) افزونه  Yoast SEO هم‌اینک می‌توانید از طریق وب سایت ابزار سئوکار اقدام نمایید.

افزونه های وردپرس فیلتر محصولات ووکامرس

 

در میان انواع افزونه‌های وردپرس ، فیلتر محصولات ووکامرس جزو پلاگین‌های نام آشنا و محبوب به حساب می‌آید. کاربرد اصلی این افزونه طبقه بندی محصول، خدمات و همین طور موضوعات سایت است؛ در نتیجه افزونه فیلتر محصولات ووکامرس برای دسته بندی و نظم بخشیدن به انواع سایت‌های زیر به کار می‌آید: فروشگاهی، خبری و…

افزونه های وردپرس اینستنتیفای

 

اگر خاطرتان باشد در معرفی افزونه های وردپرس  از افزونه اینستنتیفای نیز نام بردیم. با استفاده از افزونه اینستنتیفای می‌توانید یک نسخه موبایل از سایت خود را بسازید. به این ترتیب دیگر لزومی برای طراحی و ساخت اپلیکیشن باقی نمی‌ماند. به خصوص که این روزها اکثر مردم از طریق پلتفرم موبایل به بازدید از سایت‌های مختلف می‌پردازند. در چنین شرایطی با خرید و نصب افزونه اینستنتیفای از ابزار سئوکار، شما نیز با این موج مدرن همراه خواهید شد.

افزونه های وردپرس مدیریت تصاویر متحرک المنتور   Lottier

 

افزونه مدیریت تصاویر متحرک المنتور یکی دیگر از گزینه‌های ضروری در میان انواع افزونه‌ های وردپرس  است. چنانچه می‌خواهید سایتی جذاب و زیبا برای خود بسازید؛ پیشنهاد می‌کنیم افزونه مدیریت تصاویر متحرک المنتور را از ابزار سئوکار خریداری و نصب نمایید؛ چرا که به پشتوانه این افزونه قادر به افزودن انیمیشن‌ و تصاویر متحرک به وب‎سایت خود می‌شوید. همین تصاویر به خودی خود رنگ و بوی خاصی به سایت شما می‌بخشد؛ بنابراین در انتخاب این افزونه از میان انواع افزونه های وردپرس  لحظه‌ای درنگ نکنید!

افزونه وردپرس ساخت دموی آنلاین برای قالب ها و افزونه ها

 

افزونه ساخت دموی آنلاین برای قالب ها و افزونه ها با نام FBar Demo Switch Bar  Plugin نیز شناخته می‌شود؛ یک پلاگین بسیار مفید برای فروشگاه‌های قالب وردپرس است. با افزودن آن به وب سایت‌ها به کاربر فرصتی برای پیش نمایش انواع قالب‌های وردپرس داده می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند تمامی ویژگی‎ها و امکانات قالب موردنظر خود را ببینند.

در نهایت نیز انتخابی ایده‌آل و کاملاً مطلوب خواهند داشت. با این اوصاف با خاطری آسوده می‌توانید به نصب این افزونه از میان اقسام افزونه های وردپرس  بپردازید.

افزونه وردپرس ردیابی رنک سایت در گوگل   Rankie

 

این افزونه موجب بهبود سئوی سایت و افزایش رنک و رتبه آن نزد موتورهای جستجو می‌شود. با نصب افزونه ردیابی سایت در گوگل ابزارهای جستجوی قدرتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به پشتوانه این ابزارها می‌توانید به آنالیز کلمه‌های کلیدی هدف خود بپردازید. به اضافه این که بهبود سئوی سایت بر روی کلمه‌های خاص نیز توسط این پلاگین آنالیز می‌شود.

افزونه وردپرسی بهینه  سازی تصاویر Automatic Webp

 

به کارگیری افزونه  بهینه  سازی تصاویر شیوه‌ای مطلوب برای کاهش حجم تصاویر و فشرده سازی آنها است. همچنین می‌توانید عکس‌ها را به فرمت Webp تبدیل نمایید. به این ترتیب یک فشرده سازی مضاعف در پیش خواهید داشت. در نتیجه این کاهش حجم نیز سرعت سایت افزایش قابل توجهی می‌یابد. به تبع آن سئوی سایت هم بالا می‌رود.

افزونه وردپرسی تولید صفحات ووکامرس

 

این پلاگین راهی برای غلبه بر محدودیت‌ها و یکنواختی قالب‌های وردپرسی است. اگر به دنبال راه‌اندازی سایتی با ظاهر و امکانات منحصر به فرد هستید؛ پیشنهاد می‌دهیم  افزونه تولید صفحات ووکامرس را از ابزار سئوکار خریداری و نصب نمایید. به ویژه اگر خدمات یا محصولی برای فروش ارائه نموده‌اید؛ به کارگیری این پلاگین موجب طرح بندی خاص هر یک از این محصولات خواهد شد. روی هم رفته انواع افزونه های وردپرس و هر یک کارایی مخصوص خودش را دارد؛ که از قضا استفاده از آنها برای بسیاری از سایت‌ها ضروری است.

 افزونه وردپرسی پرمیوم پرو المنتور

 

افزونه پرمیوم پرو المنتور جزو افزودنی‌های غیر رایگان وردپرس است. به پشتوانه این پلاگین فرصتی ناب برای طراحی حرفه‌ای وب‌ سایت خود در اختیار خواهید داشت. این افزودنی متشکل از بهترین ابزارک‌ها و افزونه‌های المنتور است؛ در نتیجه با استفاده از آن برای طراحی و تولید محتوا هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. روی هم رفته هدف از انتشار مطلب افزونه های وردپرس  این بوده که به بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای وردپرسی دست یابید.

افزونه وردپرس WP Rocket

یکی از فاکتورهای مهم جذب کاربر به سایت‌های وردپرسی، سرعت عملکرد این سایت‌ها است. از طرفی هرچه نرخ بازدید یک سایت بیشتر بوده و کاربران مدت زمان طولانی‌تری را در آن بگذرانند؛ طبیعی است که درآمد و فروش سایت مورد نظر نیز بیشتر شود. با این تفاسیر سرعت لود شدن سایت اهمیت به سزایی داشته و باید مورد توجه صاحبان سایت‌های اینترنتی قرار بگیرد. به ویژه که کاربران معمولاً حوصله انتظار کشیدن برای لود شدن یک سایت را ندارند؛ و در صورت کند بودن سایت سریعاً آن را ترک می‌کنند.

به این ترتیب اگر می‌خواهید سایتی پر بازدید همراه با ترافیک ورودی زیاد و همین طور سرعت کارکرد قابل توجه داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم برای خرید و نصب افزونه WP Rocket از ابزار سئوکار دست به کار شوید. این پلاگین جزو بهترین افزونه های وردپرسی افزایش دهنده سرعت سایت محسوب می‌شود.

افزونه WP Rocket به طرق زیر موجب افزایش سرعت سایت می‌شود: کش کردن اطلاعات سایت ، بهینه سازی تصاویر و ویدیوها و… توجه داشته باشید به کارگیری این افزونه در نهایت به افزایش سئوی سایت خواهد انجامید. از این ها گذشته مهم‌ترین دلیل محبوبیت و موفقیت افزونه WP Rocket نصب بدون دردسر و کارکرد آسان آن است.

با این تفاسیر اگر قصد دارید بدون کوچک‌ترین زحمتی افزایش چند برابری سرعت سایت خود را تجربه کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ خرید و نصب پلاگین WP Rocket از ابزار سئوکار بروید.

افزونه وردپرس Visual Composer

نمای ظاهری یک سایت تاثیر ویژه‌ای بر جلب توجه کاربران و افزایش بازدهی آن سایت می‌گذارد. توجه داشته باشید که شکل و شمایل ظاهری هر سایت روایتگر هویت و ماهیت آن کسب و کار است؛ در نتیجه هر یک از صاحبان سایت‌های اینترنتی باید فکری برای نمای ظاهری سایتشان کنند.

در این شرایط برای این که ظاهری حرفه‌ای و کاربر پسند به وب‌سایت خود اعطاء کنید، می‎توانید از افزونه های وردپرس کمک بگیرید. افزونه Visual Composer این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد که صفحاتی زیبا، رنگارنگ و مهم‌تر از همه یونیک برای سایت خود ایجاد نمایید. پلاگین وردپرس ویژوال کامپوزر از نظر تعداد صفحات هیچ گونه محدودیتی ندارد؛ و با استفاده از آن قادر به ساخت صفحاتی متنوع در تعدادی بی نهایت می‌شوید.

می‌بینید که به کارگیری افزونه های وردپرس به ویژه پلاگین Visual Composer اقدامی هوشمندانه برای ارائه محتوای جذاب و کاربر پسند است. مزیت اصلی و قابل توجه این افزونه را باید در استفاده آسان و بی دردسر آن دانست. به طوری که صرف نظر از این که مهارت کدنویسی دارید یا خیر، می‌توانید به استفاده از این پلاگین بپردازید.

افزونه Revolution Slider

در میان افزونه های وردپرس، پلاگین روولوشن اسلایدر جزو افزونه‌های بی‌همتا و بسیار کاربردی به حساب می‌آید. به کمک این افزونه می‌توانید اسلایدرهایی خاص و بسیار منحصر به فردی را برای سایت خود بسازید. به اضافه این که فرصتی طلایی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا به جذابیت نمای ظاهری سایت خود بیفزایید. استفاده از این پلاگین نیز همچون دیگر موارد نامبرده شده در مطلب افزونه های وردپرس، نیازی به مهارت کدنویسی ندارد.

در نتیجه به راحتی و با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن قادر به ساخت اسلایدرهای متنوع و گوناگون خواهید شد. توجه داشته باشید یکی از فاکتورهای جذب کاربر داشتن اسلایدر در سایت است؛ چرا که وجود این اسلایدر کاربران را ترغیب می‌کند وقت بیشتری را در وب‌سایت شما بگذرانند. بگذارید این طور بگوییم که اسلایدرهای ساخته شده با افزونه های وردپرس از خسته شدن کاربر جلوگیری می‌کنند.

به این ترتیب کافی است افزونه روولوشن اسلایدر را از ابزار سئوکار بخواهید؛ پس از آن می‌توانید اسلایدرهای گرافیکی جذاب ساخته یا تصاویر و ویدیوهای دلخواه را در اسلایدرهای خود بگنجانید.

افزونه Tinymce

این افزونه یکی از افزونه های حرفه‌ای ویرایشگر متن وردپرس است. به جرئت می‌توان گفت که افزونه Tinymce جزو ضروری‌ترین افزونه های وردپرس محسوب می‌شود. این ویرایشگر حرفه‌ای در میان کاربران از محبوبیت فراوانی برخوردار است؛ چرا که امکانات موجود در ویرایشگر پیش فرض وردپرس چنگی به دل نمی‌زند. بنابراین برای اعمال تغییرات زیر نیازمند استفاده از افزونه Tinymce خواهید بود: استفاده از شکلک‌ها، راستچین یا چپ چین کردن فونت، تغییر در نوع فونت و…

افزونه Autoptimize

این پلاگین جزو افزونه های وردپرس بهینه سازی کننده سایت است. در واقع کاربرد افزونه Autoptimize به شرح زیر است:

  • کاهش حجم صفحات سایت
  • بهینه سازی فایل html
  • فشرده سازی و اصلاح فایل‌ های css و js به اضافه یکپارچه سازی آنها
  • سرعت بخشی به فرآیند بارگذاری تصاویر
  • افزایش حداکثری سرعت سایت
  • بهینه سازی کدها و…

افزونه Wp optimize

اگر میان افزونه های وردپرس به دنبال ابزاری برای بهینه سازی و پاک کردن پایگاه داده‌های وردپرسی هستید؛ افزونه Wp optimize انتخاب بسیار مناسبی برای شما محسوب خواهد شد. این افزونه به طور اتوماتیک به پاک کردن داده‌های غیر ضروری می‌پردازد. کافی است افزونه Wp optimize از مولتی رایان خریداری و نصب نمایید؛ پس از آن پایگاه داده‌ها به طور مستمر و دائم بهینه سازی خواهد شد.

به خصوص که امکان دارد اطلاعات و داده‌های بلا استفاده فراوانی در وب‌سایتتان وجود داشته باشد؛ یک چنین داده‌هایی نه تنها هیچ فایده‌ای نداشته بلکه از سرعت سایت نیز می‌کاهند. غالب اوقات نیز ممکن است اصلاً متوجه این موضوع نشوید. به این ترتیب با نصب افزونه Wp optimize فرصتی برای کنترل اتوماتیک این داده‌های غیر ضروری در اختیار خواهید داشت.

افزونه VaultPress

این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای تهیه نسخه پشتیبان از وب‌سایت است. پلاگین VaultPress جزو افزونه‌های امنیت محور بوده و کاربرد اصلی آن تهیه نسخه پشتیبان  اتوماتیک از وب‌سایت است. با نصب این افزونه می‌توانید در فواصلی منظم و معین از وب‌سایت خود بک آپ بگیرید. به اضافه این که مجالی برای بهینه سازی سایت نیز می‌یابید و در نهایت نیز یک کلیک کافی است تا اطلاعات خود را بازگردانی نمایید.

از طرفی با ایجاد چندین اشتراک در یک داشتبورد می‌توانید نظارت، پشتیبان گیری و مدیریت وب‌سایت‌های مختلف را انجام دهید. مزیت دیگر افزونه VaultPress اسکن کردن پرونده‌های موجود در وب‌سایت و تشخیص پرونده‌های خطرناک است. به اضافه این که کوچک‌ترین تغییری در نصب برنامه به وسیله ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. ناگفته نماند که به پشتوانه نصب پلاگین VaultPress قادر به بازبینی و مدیریت کدهای مشکوک می‌شوید؛ و در نهایت نیز می‌توانید با یک کلیک به حل و فصل آنها بپردازید.

 

افزونه های وردپرس
افزونه های وردپرس
سخن پایانی

اکنون دیگر می‌دانید که افزونه‌های نامبرده شده جزو پلاگین‌های ضروری برای انواع سایت‌های وردپرسی محسوب می‌شوند؛ بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید به خرید و نصب هر یک از افزونه های وردپرس از مولتی رایان بپردازید. اگر به دنبال بهبود بخشی به سئوی سایت خود هستید که می‌توانید از افزونه Yoast SEO استفاده کنید. چنانچه در پی نظم بخشی به سایت خود و طبقه‌بندی محصولاتتان هستید؛ افزونه فیلتر محصولات ووکامرس حسابی به کارتان خواهد آمد.

برای ساخت نسخه موبایل سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید از افزونه اینستنتیفای کمک بگیرید. افزونه مدیریت تصاویر متحرک المنتور هم وظیفه زیباسازی و افزایش جذابیت سایت شما را به عهده خواهد داشت. به کارگیری افزونه ساخت دموی آنلاین برای قالب ها و افزونه ها گامی مهم در جهت جلب رضایت کاربر است؛ چرا که با استفاده از این افزونه می‌توانید پیش نمایشی از کلیه امکانات قالب های وردپرسی را ارائه دهید.

افزونه ردیابی رنک سایت در گوگل نیز موجب بهبود بخشی به سئوی سایت شما و بالا رفتن رتبه آن نزد موتورهای جستجو می‌شود. افزونه بهینه  سازی تصاویر Automatic Webp دستتان را در فشرده سازی تصاویر حسابی باز می‌گذارد؛ به طوری که می‌توانید تصاویر فشرده را با کیفیت مورد نظر خود دریافت نمایید. در نهایت نیز افزایش سرعت عملکرد سایت، رضایت کاربران و بالا رفتن رتبه نصیبتان خواهد شد.

افزونه تولید صفحات ووکامرس، افزونه پرمیوم پرو المنتور و دیگر افزونه های وردپرس نامبرده شده هر یک کاربرد خاص خودش را دارد. در این مطلب تلاشمان بر این بوده که شما را تا حدودی با واجب‌ترین و مهم‌ترین افزونه های وردپرس آشنا کنیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های تکمیلی پیشنهاد می‌دهیم با مشاوران ما در ابزار سئوکار تماس بگیرید.